Jordi Verdú explica a COPE Lleida els valors de la marca ‘Gust de Lleida’
13/06/2025
El vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica destaca en una entrevista els objectius de la marca i convida la ciutadania a descobrir-la a través del web i l’app
El vicepresident i diputat del Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida i diputat Jordi Verdú ha estat entrevistat aquest dimarts, 10 de juny, a l’emissora COPE Lleida per parlar sobre l’impuls i el significat de la marca Gust de Lleida. Verdú ha explicat els valors que hi ha al darrere d’aquesta nova marca agroalimentària, que té com a objectiu reforçar la identitat dels productes de proximitat i promocionar la qualitat que caracteritza el territori.
Durant l’entrevista, Verdú ha subratllat que Gust de Lleida vol esdevenir un paraigua que englobi tota la cadena alimentària local, des del productor fins al consumidor final. “Volem que els productors se sentin identificats amb la marca, que l’utilitzin i que la ciutadania la reconegui com a símbol de qualitat i proximitat”, ha afirmat.
A més, ha remarcat que la iniciativa no només busca promocionar productes, sinó també posar en valor les històries humanes que hi ha darrere de cada elaboració: “Quan compres un producte amb aquest segell, també estàs reconeixent el treball, l’esforç i la passió de moltes famílies del territori”.
La marca, impulsada des del Patronat, compta amb el web gustdelleida.cat i una aplicació mòbil gratuïta, que s’actualitza de manera constant amb informació sobre productes, productors, fires i activitats gastronòmiques.